הכנה לבגרות בפיזיקה

קורס הכנה ושיפור הציון לבגרות בפיזיקה

קורס הכנה לבגרות בפיזיקה מקנה לתלמידים את ההבנה, הכלים והטכניקה הנכונה שאיתם ניתן לגשת נכונה אל הבחינה ולהוציא את הציון הנכסף.

השלמת או שיפור הציון בבגרות בפיזיקה אינם נדרשים לצורך קבלת תעודת בגרות מלאה, כי אם לצורך הוספת מקצוע מוגבר אשר יסייע בהעלאת שקלול נתוני הציונים וקבלת ציון גבוה יותר במסגרת המוסדות האקדמיים השונים.

באפשרותם של הנרשמים לבחור בין השלמת בגרות בפיזיקה ברמת של 3 יחידות לימוד, לבין השלמה ברמה של 5 יחידות לימוד. יצויין כי מרבית הנבחנים בוחרים במסלול 5 יחידות לימוד שכן הוא מספק נקודות בונוס משמעותיות בעת הקבלה ללימודי תואר ראשון.

כאן באתרנו ריכזנו עבורכם את כל המידע הנדרש אודות תכניות הלימודים.

מידע כללי - השלמת ושיפור בגרות בפיזיקה

תחום הפיזיקה משתייך לענף המדעים המדויקים, ומטרתו להסביר את הכוחות אשר מניעים את הטבע. החל מתנועתו של כדור ועד למעופה של מעבורת אל מעבר לאטמוספרה, פיזיקאים מלווים כל פעולה ופעולה המתרחשת בחיי היום יום ועד לאירועים דרמטיים ופורצי דרך במדע.

אם ברצונכם להשתלב במקצוע מדעי או הנדסי, הרי שפיזיקה היא חלק בלתי נפרד מתכנית הלימודים. השלמת או שיפור הבגרות בפיזיקה משתלבת נהדר במקרה זה, שכן היא גם מספקת רענון נפלא והסרת חלודה לקראת לימודי התואר הראשון, וגם מעניקה נקודות בונוס משמעותיות אשר באות לידי ביטוי בשקלול הציון הכולל שבין תעודת הבגרות לציון הבחינה הפסיכומטרית.

נושאי הלימוד

בין הנושאים הנלמדים לקראת הבגרות בפיזיקה ניתן למנות: מכניקה, אנרגיה, חוקי ניוטון, מגנטיות, אופטיקה, אטום וגרעין, חוקי כוח המשיכה, תנועה מעגלית ועוד.

נושאי הלימוד נלמדים באופן נפרד על בסיס הנושאים חשמל ומגנטיות, מכניקה קרינה וחומר. חלוקה זו מתבססת על הנחיותיו של משרד החינוך, וחשוב לציין כי הן עשויות להשתנות. אל דאגה, מכון ההכנה לבגרות שתבחרו ידאג להתעדכן מבעוד מועד במבנה הבחינה העדכני, ויספק לכם את ההכנה הנדרשת.

למה חשוב להשלים או לשפר ציון בבגרות בפיזיקה?

הבגרות בפיזיקה נחשבת לאחת מן הקשות והמאתגרות ביותר. אם כן, מדוע שתלמידים יבחרו דווקא להשלים או לשפר בגרות בפיזיקה במקום נושא שנחשב לקליל יותר דוגמת אזרחות או גיאוגרפיה?

הבחירה בכך צריכה להתלוות להכרה בתכנית הלימודים האקדמית בה מעוניינים הניגשים לבגרות. האם הרצון הוא להשתלב בתחום דוגמת מדעי המחשב או הנדסת בניין? או שמא בתארים מתחום מדעי הרוח והחברה?

באם מדובר בתארים אנליטיים או מדעיים הרי שהכנה לבגרות לכימיה יכולה לסייע ולהכין את התלמידים לקראת רמות הקושי הבסיסיות הראשוניות של מסלולי הלימוד.

משך קורס הכנה לבגרות בפיזיקה

קורס הכנה לבגרות בפיזיקה נמשך כ-3 עד 6 חודשי לימוד.

מטרתו של המסלול היא לספק למשתתפים את ההכנה המקיפה ביותר באמצעות תרגולים כיתתיים, בחינות המדמות את בחינת הבגרות, שיעורים ומטלות והקניית טכניקות לפתירת תרגילים סבוכים.

התייעצו עמנו

בפורטל הלימודים נשמח לספק לכם ייעוץ לימודים מקיף ולהכווין אתכם לתכנית השלמת הבגרויות שתענה במדויק על צורכיכם. 

לקבלת פרטים נוספים השאירו לנו פניה באתר, ונשמח לעמוד לשירותכם.

כתבות בנושא השלמת בגרויות