הכנה לבגרות במתמטיקה

קורס הכנה ושיפור ציון במתמטיקה

היא נחשבת על-ידי רבים כזיכרון עגום, אימת התלמידים, הבחינה הקשה מכול. אך ככל שהשנים חולפות, וכל שכן כאשר אנחנו רוכשים את הידע והטכניקות הנכונות לפתירת תרגילים באמצעות קורס הכנה מקצועי – לפתע דברים פשוט נראים אחרת.

לרשות התלמידים ישנם 3 מסלולים: הכנה לבגרות במתמטיקה ברמת 3 יח"ל, 4 יח"ל ו-5 יח"ל.

על מספר היחידות המומלצות להשלמה נשמח לספק לכם ייעוץ לימודים מקצועי. שכן 3 יח"ל הן מספיקות לקבלת תעודת בגרות מלאה ומשם לקבלה לקורסים מקצועיים, בעוד ש-4 ו-5 יחידות לימוד, מאפשרות לנו להתקבל לתארים אקדמיים המתאפיינים בתנאי קבלה נוקשים.

מידע כללי - השלמת ושיפור בגרות במתמטיקה

שימו לרגע בצד את מה שאתם זוכרים; כיום ניתן למצוא מגוון רחב של מכוני הכנה לבגרות במתמטיקה, אשר אפיינו, יצרו ובנו תכניות לימוד אפקטיביות המסייעות למשתתפים לרכוש לא רק את הטכניקה, כי אם את הכלים הנכונים לפתירת התרגילים.

ידוע שהבחינה במתמטיקה מלווה בלחץ לא קטן כלל, ולכן, כאשר מגבשים את ההבנה הנכונה ומשנים את תפיסת המחשבה בהתאם לחומר הנלמד בבחינה, דברים לפתע נראים קלים ופשוטים הרבה יותר.

נושאי הלימוד

חשוב לציין כי זוהי סקירה כללית בלבד. נושאי הלימוד ישתנו בהתאם למספר יחידות הלימוד שייבחרו, וכן, הנושאים עשויים להשתנות בהתאם להנחיות משרד החינוך.

ככלל, קורס הכנה לבגרות במתמטיקה כולל לימודי: אלגברה, גיאומטריה, טריגונומטריה, סטטיסטיקה, סדרות וחשבון דיפרנציאלי ואינטגרלי.

בתכניות ל-4 ו-5 יחידות לימוד, ייתכנו נושאי לימוד דוגמת הסתברות, אינדוקרציות, הנדסת המרחב ומספרים מרוכבים.

למה חשוב להשלים או לשפר ציון בבגרות במתמטיקה?

השלמת או שיפור הציון בבגרות במתמטיקה הוא לא רק הישג שנוכל לטפוח לעצמנו על השכם, או פשוט לקבל את תעודת הבגרות.

מדובר במקצוע חובה שיכול לסייע רבות עם הציון הסופי של מחשבוני המכללות והאוניברסיטאות השונות. ישנם אפילו תארים שבהם בציון גבוה בתעודת הבגרות יכול לייתר את הצורך בבחינה הפסיכומטרית.

כיצד עובדת מערכת השאלונים בבגרות מתמטיקה?

השאלונים במתמטיקה מחולקים בהתאם למספר יחידות הלימוד אותן בחר התלמיד

3 יח"ל – שאלון 001, 002 ו-003.

4 יח"ל – שאלון 003, 004 ו-005

5 יח"ל – שאלון 005, 006 ו-007

כל אחת מן הבחינות מהווה 1/3 מכלל הציון הסופי המגולם בתעודת הבגרות. על-כן, בניגוד להשלמת בגרות בהיסטוריה עם שאלון שעומד על 60% לעומת שאלון שעומד על 40%, הרי שחשוב להשקיע בכל אחד מן השאלונים לצורך השגת הציון הנכסף.

כתבות בנושא השלמת בגרויות