הכנה לבגרות בלשון והבעה

קורס הכנה ושיפור הציון לבגרות בלשון והבעה

קורס הכנה לבגרות בלשון והבעה לא אחת מעורר בראשם של התלמידים והתלמידות זיכרונות עבר עגומים של אינספור חוקים דקדוקיים משונים, הטיות, מערכת פעלים ומילים שאינן זוכות לשימוש יומיומי.

למרבה הצער, לימודי לשון והבעה משתייכים למקצועות החובה הנדרשים לצורך הוצאת תעודת בגרות מלאה. אז זו העת לשים את המטענים השליליים בצד, ולפתוח דף חדש עם המרצים והמורים המובילים של מגוון מכוני ההכנה המקצועיים הקיימים כיום בישראל.

מטרתם של המכונים היא להקנות למשתתפים את הידע הנדרש לצליחת הבחינה בלשון והבעה בעזרת תכנית לימודים שיטתית ונהירה. שכחו מהאופן שבו למדתם לשון והבעה בתיכון, בעזרת ליווי מקצועי נכון, חומרי לימוד עדכניים ותרגולים על גבי תרגולים, גם אתם תצלחו את הבחינה בקלות ותגיעו אל הציון הנכסף.

מידע כללי - השלמת ושיפור בגרות בלשון והבעה

הבגרות בלשון נלמדת ברמת 2 יחידות לימוד, וניתן להרחיבה. ועם זאת, לאור המורכבות הרבה של השפה העברית גם עבור דובריה הרהוטים של השפה, הרי שרבים מן התלמידים המשלימים את הבחינה בוחרים בבסיס הנדרש ותו לא.

שנה אחר שנה, תלמידים רבים מלינים את הקושי הרב אותו חוו במהלך הבחינה. למרבה הצער, במהלך השנים השתרשה במערכת החינוך הקביעה המקובלת על-פיה שינון עקבי של החומר הלימודי, יסלול את הדרך אל ההצלחה.

תכניות ההכנה לבגרות בלשון והבעה הקיימות כיום, מבססות את תכנית הלימוד על-פי תרגול עקבי אשר יכתיב אט אט את החשיבה הנכונה עמה ניתן לגשת ולפתור כל שאלה.

נושאי הלימוד

קורס הכנה לבגרות בלשון והבעה כולל מספר נושאים מרכזיים והם: ניתוח טקסטים לצורך מדידת יכולתם של התלמידים בהבנת הנקרא, ומשימת כתיבה בהתאם להנחיות מפורטות וזאת כחלק מבדיקת יכולתם של התלמידים להבעה בעברית.

הבחינה כוללת גם נושאים הדורשים פתרון תרגילים מורכבים לרבות ניתוח משפטים לצורכי בדיקת מידת ההיכרות עם התחביר והדקדוק העברי, מערכת הפועל, ניתוח דורשים ובדיקת אוצר מילים.

למה חשוב להשלים או לשפר ציון בבגרות בלשון והבעה?

הבגרות בלשון והבעה נחשבת לאחת מן המאתגרות והקשות ביותר. כמו כן, לשון והבעה הינם מקצועות חובה הנדרשים לצורך קבלת תעודת בגרות מלאה.

באם אתם מעוניינים להתקבל ללימודי תואר ראשון, או אף להתקבל למקומות עבודה שונים, ייתכן מאוד שחסרונה של תעודת הבגרות יורגש.

באם עברתם את הבגרות בלשון ובציון נמוך, הרי ששיפורה של הבגרות יכול לסייע בהעלאת ממוצע הציונים ובשקלול סופי טוב יותר בעבור הקבלה ללימודים האקדמיים.

משך קורס הכנה לבגרות בלשון והבעה

קורס הכנה לבגרות בלשון והבעה אורך בין 3 ל-6 חודשי לימוד.

צעד אחר צעד, מכוני ההכנה השונים מסייעים לתלמידים להבין את הלוגיקה הקיימת מאחורי מערכת הפועל ומערכת התחביר והדקדוק. אין מדובר במשימה קלה, אך עם תרגול נכון, חומרי לימוד עדכניים ואיכותיים ומעבר בחינות רבות המדמות את הבגרות – גם אתם תוכלו לצלוח את המשימה.

התייעצו עמנו

מתלבטים מה הצעד הנכון ביותר לעשות? לימודים יכולים להיות די מבלבלים לפעמים, ונציגינו ישמחו לעמוד לשירותכם ולספק לכם ייעוץ לימודים מקצועי.

כתבות בנושא השלמת בגרויות