מחפשים לימודים במחשבים? הכירו את מכללת סלע

מחפשים לימודים במחשבים? הכירו את מכללת סלע

אין אנו מחדשים באומרנו כי ישראל היא מעצמת הייטק מובילה בעלת שם עולמי.

לצד משאבי הטבע הדלים אשר הצריכו יצירת בסיס כלכלי איתן חלופי, הרי שישראל מתמודדת מהיווסדה ועד היום עם איומים על גבולותיה מצד גורמים עוינים שונים, אלו הובילו לפיתוחן של טכנולוגיות רבות ושונות, לרבות בתחום המחשבים והאינטרנט.

כיום ניצבת המדינה בשורה הראשונה עם מעצמות טכנולוגיות כאשר היא מציעה כמה מן הטכנלוגיות המובילות בעולם ללוחמת סייבר ואבטחת המידע.

אך מדוע אנו ניגשים ישר לפסים מלחמתיים? מדינתנו הקטנטנה מרכזת בתוכה שפע אדיר של חברות הייטק העוסקות בתחומים רבים ושונים, המביאות עמן חדשנות, יישומים ותוכנות המשנים את עולמם של אנשים בארץ ובעולם.

בדיוק על קרקע פוריה זו, מציעה מכללת סלע את ההכשרות המקצועיות הטובות והמובילות בתחום המחשבים, עם מנעד רחב של קורסים ומסלולי לימוד מקצועיים ומעמיקים.

אודות מכללת סלע

מכללת סלע נוסדה בשנת 1990, וזאת כאשר היא מתבססת על חזון ברור ונהיר לכול – להמשיך ולהצעיד את ישראל קדימה עם אנשי מקצוע מיומנים הבקיאים בטכנולוגיות הבולטות והחשובות בתעשייה.

מדי יום ויום, פוקדים את המכללה סטודנטים וסטודנטיות הנעזרים בהון האנושי המקצועי של סגל לימודי מיומן, במרכזים טכנולוגיים המגובים בציוד החדיש ביותר, ובמערכי קורסים שונים אשר נבנו בקפידה למען הכשרה מעמיקה התואמת את דרישות שוק העבודה.

ממועד הקמתה ועד היום, צמחה המכללה וביססה את שמה כאשר לרשותה שני מרכזים לנוחיות הסטודנטים והסטודטיות: האחד בבני ברק בסמוך לקניון איילון והשני בחיפה.

אלו קורסים מכללת סלע מציעה?

מנעד הקורסים הוא רחב ורב, כאשר כל תכנית לימודית המוצעת מטעם המכללה, מתעדכנת ומותאמת לתמורותיו של שוק העבודה הדינמי והתוסס.

כלל סגל המרצים והמרצות המלווה את מסלולי הלימוד, הינם אנשי מקצוע בכירים המגיעים מתוך התעשייה, ומביאים עמם ערך מוסף יקר וחשוב עבור הסטודנטים.

לצד קורסים הפתוחים עבור הקהל הרחב ואשר מכשירים את הדור הבא של אנשי הטכנולוגיה בישראל, סלע גם מציעה קורסים מוסדיים אשר עוברים התאמה מדויקת לצורכי הלקוחות.

בין הקורסים אותם המוצעים מטעם המכללה ניתן למצוא לימודי תכנות, לימודי Full Stack, קורס להכשרת אנשי QA, קורס סייבר מקצועי, קורס פייתון, הקורס המלא להכשרת מעצבים גרפיים וקורס אנימציה.

האם ניתן להתקבל ללא רקע קודם?

מרבית תכניות הלימוד אינן מותנות ברקע מקצועי קודם, אולם זיקה בסיסית למחשבים היא בהחלט בגדר חובה.

מועמדים ומועמדות לקורסים הטכנולוגיים השונים נדרשים למעבר ראיון קבלה אישי מול סגל תכנית הלימוד ומעבר בחינות קבלה מקצועיות.

בחלק מן הקורסים, ישנה תקופת ניסיון ראשונית.

ספרים

מתעניינים בלימודים? השאירו לנו פניה!