ללמוד שזירת פרחים

ללמוד שזירת פרחים

שאלות חשובות לקורס שזירת פרחים

קורס שזירת פרחים מכשיר את משתתפיו לאחד מן האתגרים הגדולים ביותר – הפרח שהוא בין כה וכה יצירת אמנות נפלאה של הטבע, עתה הופך לחומר היצירה שלנו ועלינו למצוא את הדרך לגרום לו להיראות יפה הרבה יותר – משימה לא פשוטה לכל הדעות.

אך אם בדמכם זורמת האהבה והתשוקה ליצירה, תמיד מבקשים מכם עצה או שתיים בנושאי עיצוב ודקורציה, וכמובן חיבתכם לפרחים איננה יודעת שובע, זהו בהחלט אתגר שתוכלו לענות עליו בגבורה ולייצר מיצגים מרהיבים מפרחים שיותירו את כל הנוכחים מהופנטים.

אך רגע לפני שאתם בוחרים להירשם לתכנית הלימודים, כאן ריכזנו כמה שאלות חשובות שמוטב להכיר בטרם הגיעכם אל הקורס.

תחביב? או מקצוע?

האם מטרת ההרשמה היא לצורך התחביב? אם כן, אל תתנו לשום דבר לעצור מבעדכם. זהו קורס שבהחלט יכול לטפח יחד אתכם את התחביב החדש ולהוביל אתכם למחוזות שאף לא דמיינתם.

באם מטרתכם היא עסקית, אז הרי שמוטב לכלכל היטב את הצעדים בטרם ההרשמה: האם הקורס שמלמד כיצד לשזור פרחים, גם כולל בתוכו תכנים יעילים לאלו שעוד טרם יצאו לעצמאות? באם מטרתכם היא להשתלב כשכירים בתחום, עד כמה יש ביקוש במשתלות? והאם המוסד הלימודי המיועד יכול לסייע בהשמה?

הקפידו להיערך עם רשימת השאלות הללו למוסד הלימודי שאליו אתם מתכוונים להירשם. מוטב לערוך סקר שוק ולבחון את המוסדות השונים.

מכללה? או לימוד פרטי?

פרט חשוב נוסף שכדאי לבחון בקפידה, הוא סביבת הלימודים. האם תחושו בנוח ללמוד יחד עם קבוצה של כמה עשרות משתתפים? או שמא תעדיפו לרכוש את הידע הנדרש במתכונת לימודי אחד על אחד?

היתרון של מכללה: באם אתם מחפשים אחר סביבה לימודית שמקנה מסגרת מסודרת, הרי שזהו המקום האידיאלי עבורכם ללמוד. באם יש לכם את המשמעת העצמית ללמוד ולהתנסות פעם אחר פעם עם מטלות ביתיות, הרי שלימוד אצל מורים פרטיים יכול להשיג את המטרה.

יוצאים לעצמאות? קחו בחשבון את..

ובכן, את כל ההיבטים באשר הם אשר יכולים לאפיין יציאה לעצמאות.

מדובר באינספור הוצאות כספיות שונות, ספקים וניהול צוותים. האם אתם מתכוונים לתפעל דוכן לשזירת פרחים לאירועים? או שמא רוצים להקים משתלת פרחים ולערוך משלוחי פרחים שזורים ומוקפדים?

באם החלטתכם איננה נובעת מתחביב, ומטרתכם היא מקצועית גרידא, הרי שחשוב להבין במה היציאה לעצמאות כרוכה.

שזירות או לא להיות!

עדיין לא החלטתם אם זהו הנושא הלימודי שמעניין אתכם? זה בסדר גמור, ההחלטה להירשם לתכנית לימודים כזו או אחרת היא איננה עניין שניתן להקל בו.

אנו שמחים להעמיד לרשותכם צוות של יועצים לימודיים אשר שיכווינו אתכם אל התחום המקצועי/לימודי המתאים ביותר עבורכם.

ספרים

מתעניינים בלימודים? השאירו לנו פניה!