לימודי שזירת פרחים – למי זה מתאים?

לימודי שזירת פרחים - למי זה מתאים?

יש להם ניחוחות משכרי חושים, ביכולתם להנעים את זמננו ולהעלות חיוך גם ברגעים קשים ומאתגרים. פרחים היו ותמיד יהיו קישוט נפלא של הטבע. הם מגיעים בשלל תצורות שונות, צבעים עזים ובעלי נוכחות, הם כאלו שתמיד כיף לקבלם בתור מתנה או מחווה של רצון טוב.

לצד יופיים הטבעי העומד לצדם, ישנם אנשי מקצוע מיומנים אשר יודעים כיצד לשלב בין סוגי פרחים שונים, צבעים ותצורות, וליצור זרי פרחים מרשימים ובעלי מורכבות שונה.

מיומנות זו עונה על השם שזירת פרחים, והיא נלמדת במגוון רחב של מוסדות עצמאיים. לימודים אלו מבוקשים על-ידי אנשי מקצוע העוסקים בתחום מכירת הפרחים וגידולם, וכן על-ידי כל מי המבקשים ללמוד את התחום כתחביב.

האם יש צורך ברקע קודם?

אין כל צורך ברקע מקדים כדי ללמוד שזירת פרחים.

תכנית הלימודים מאפשרת למשתתפים ולמשתתפות להיכנס אל התחום ולהכיר את סוגי ומיני הפרחים השונים, וזאת כרקע מקדים לקראת הפרקטיקה הצפויה בהמשך המפגשים.

עם סיום המבואות התיאורטיים, עוברים התלמידים והתלמידות אל ההתנסות המעשית עם מגוון רחב ועשיר של תרגולים ובקבוצות למידה מצומצמות.

הלימוד מועבר על-ידי אנשי מקצוע המסייעים בכל שאלה ואשר מלווים את המשתתפים והמשתתפות כל הדרך לרכישת מקצוע צבעוני ואמנותי במיוחד.

יש לציין כי על אף שאין כל צורך ברקע קודם, הרי שחוש יצירתי ואהבה גדולה ועזה לפרחים היא בגדר חובה. אך זהו כבר נושא השמור רק לעצמכם ולשיקולכם 🙂

מבנה הלימודים

אורך תכנית הלימודים משתנה ממוסד למוסד שכן אין מדובר בקורס בעל פיקוח. אלו הן תכניות עצמאיות לחלוטין המועברות על-ידי מוסדות גדולים וקטנים כאחד.

במרבית המקרים, הרי שמדובר במסלול לימודי המבוסס על כ-9 עד 10 מפגשים.

כל מפגש ומפגש כולל פרקטיקה והתנסות על גבי מגוון רחב של פרחים ויצירת שפע של זרים שונים.

לאורך המפגשים, רוכשים המשתתפים והמשתתפות טכניקות המסייעות להם גם להבין את צורכי הלקוחות ולייצר עבורם זרים אלגנטיים, זרים המתאימים יותר לגבר או לאישה, זרים רומנטיים ועוד.

במהלך הלימודים, המשתתפים והמשתתפות יוצרים לעצמם תיק עבודות איכותי המאפשר להם להתקבל לחנויות פרחים שונות וכן לצאת לדרך עצמאית כשוזרי פרחים במסגרתם של אירועים שונים דוגמת חתונות.

מהו הביקוש לשזירת פרחים?

הביקוש לשוזרי פרחים מיומנים ומקצועיים נותר יציב בכל עת ועת.

על אף ההתקדמות הטכנולוגית והעידן הדיגיטלי, הרי שאין תחליף למתנות הנפלאות שטומן בחובו הטבע.

שזירת פרחים היא מיומנות אחריה תרים עסקים העוסקים בפרחים החל מחנויות ועד לחברות להפקת אירועים.

פרחים היו ותמיד יהיו דרך נפלאה להוקיר תודה לאדם הקרוב ללבנו, דרך מרגשת לייצר אירוע עם אווירה בלתי נשכחת.

ברכישתכם את המיומנות הזו, הרי שאתם פותחים בפניכם צוהר למגוון רחב של משרות בתחום.

ספרים

מתעניינים בלימודים? השאירו לנו פניה!