לימודים באירופה עם דרכון פורטוגלי – מה כדי ללמוד?

לימודים באירופה עם דרכון פורטוגלי - מה כדי ללמוד?

לימודים באירופה עם דרכון פורטוגלי

מחזיקים באזרחות פורטוגלית או שאתם בדרך להוציא דרכון? רוצים ללמוד ולעשות תואר מעבר לים? דבר ראשון אתם ללא ספק ברי מזל! אזרחות פורטוגלית מאפשרת לכם ליהנות מהמון יתרונות שכוללים מעבר ותנועה באיחוד האירופאי, פטור מאשרות כניסה למאות מדינות וכמובן לימודים עם סבסוד מלא או חלקי באחת מהאוניברסיטאות הציבוריות ברחבי האיחוד. אז מה הם המקצועות המבוקשים שכדאי לכם לשקול ללמוד? המשיכו לקרוא ותגלו 😊

  1. הנדסה – אם אתם הולכים להוציא דרכון פורטוגלי ואתם מעוניינים גם לפתח את הקריירה שלכם באירופה – כל מקצועות ההנדסה הם בעלי ביקוש רב. החל מלימודי הנדסת חשמל ואלקטרוניקה, הנדסת תוכנה, הנדסת מכונות, הנדסת תעשייה וניהול ועוד. תהיו בטוחים שעם המקצועות הללו העבודה וההכנסה שלכם באירופה בטוחה ותוכלו למצוא ללא מאמץ עבודה באחת מזירות ההייטק הבינלאומיות. 
  2. אבטחת מידע – כולנו יודעים שהעולם עובר לדיגיטל בכל המישורים שניתן לעלות לדעתנו. זו הסיבה שהביקוש למקצועות בתחום האבטחת מידע והסייבר עולה באופן טבעי ובשנים האחרונות הופך לתואר מאוד מבוקש. גם כאן תוכלו להיות בטוחים שתשתלבו בקלות בעולם ההייטק ואתם תצאו עם מקצוע שרק תופס תאוצה וימשיך להתפתח גם בעתיד. 
  3. רפואה – ידוע שאחת הסיבות שצעירים רבים בוחרים להוציא דרכון פורטוגלי היא כדי להתקבל ללימודי רפואה בחו"ל. אנחנו ממש לא צריכים לספר לכם שמדובר באחד המקצועות המבוקשים ביותר בכל העולם וניתן להתקבל למגוון רחב של פקולטות באירופה בתנאי קבלה נוחים לעומת ישראל (בהם תנאי הקבלה לאוניברסיטאות הם בלתי אפשריים והמחירים מאוד יקרים). לימודי רפואה הם ללא ספק לימודים אינטנסיביים, מרתקים ומתגמלים מאוד ותוכלו להשתלב כרופאים באחד מבתי החולים ברחבי אירופה. 
  4. מפתחי תוכנה – בעידן המחשבים מפתחי תוכנה הם בעלי ביקוש רב בארץ ובכל העולם. אם אתם רוצים להבטיח את העתיד שלכם עם מקצוע שימשיך להיות פופולארי בשנים הקרובות – פיתוח תוכנה ואפליקציות יכול להיות פתרון נפלא עבורכם. 

לסיכום,

חשוב לציין שבמאמר זה באנו לכם רק חלק קטן מהמקצועות המבוקשים בחו"ל – יש עוד בעלי מקצוע רבים שתמיד צריכים גם בארץ וגם בחו"ל כמו עורכי דין, אדריכלים, כלכלנים, בריאות הנפש, עובדים סוציאליים, מתקיני מיזוג אוויר, נגרים, רתכים, טכנאים, אינסטלטורים ועוד. הסקירה שלנו היא כללית והכול תלוי היכן אתם רוצים לפתח את הקריירה שלכם. לכן, אם אתם מתכננים להוציא דרכון פורטוגלי בשביל לימודים בחו"ל, ראשית אנו ממליצים לכם לבדוק קודם כל איזה מקצועות נדרשים במדינה ובעיר הספציפית שאתם רוצים לעבור אליה – תופתעו לגלות רשימה ארוכה עם מגוון רחב של מקצועות. כמו כן, בדקו עם עצמכם אם המקצוע שאתם רוצים ללמוד אכן יכול לשרת אתכם לטווח הרחוק, האם הוא מתאים לכם, האם יש לו ביקוש בישראל (אולי תרצו לחזור לארץ), האם תוכלו להתפתח בתפקיד? ועוד. 

ספרים

מתעניינים בלימודים? השאירו לנו פניה!