כמה סיבות לקחת קורס נגרות

כמה סיבות לקחת קורס נגרות

8 סיבות לקחת קורס נגרות ועבודות עץ

עוד משחר ההיסטוריה, היה העץ לחומר גלם נפלא עבור האדם. חוזקו הרב ועם זאת הגמישות העיצובית שהוא מציע, הפכו אותו לאחד מן החומרים השימושיים והפונקציונליים ביותר, וגם היום ניתן לראות מגוון רחב של מוצרים הנחשבים לאיכותיים, דווקא בזכות היותם מבוססים על עץ מלא.

כיום ניתן למצוא בישראל מגוון רחב של סדנאות פרטיות המציעות קורסי נגרות בדרגות לימוד משתנות – ממתחילים ועד למתקדמים, מקורסים המיועדים לעבודות שימור ועד לקורסים המיועדים כל כולם לצורך יצירות מהבסיס.

חושבים אם להירשם לקורס נגרות כמקצוע או כתחביב ולא בטוחים אם זהו הצעד הנכון ביותר עבורכם? כאן ריכזנו כמה סיבות שיוכלו לסייע לכם לקבל את ההחלטה הנכונה.

מוצרים במלאכת יד זוכים לעדיפות

באם רצונכם הוא להיכנס לעולם הנגרות כמקצוע לכל דבר ועניין, אז הרי שכדאי לדעת כי מוצרים המבוססים על עץ מלא ובעבודת יד, נהנים מביקוש גבוה, וכך גם התמחור בהתאם.

את המוצרים השונים ניתן למכור במסגרות של שווקים, אך אם אינכם רוצים להידרש לשכירויות גבוהות, הרי שחשוב לזכור את חוזקה של המרשתת לזכות בעלי עסקים רבים.

כיום נגרים יכולים למכור את מרכולתם דרך אתרי אינטרנט ייעודיים הן בפלטפורמות מסחר מקוונות והן באמצעות בניית אתר אינטרנט ייעודי לצורכי החברה.

מעולם לא היה קל יותר למכור מוצרים ולהגיע לקהלים חדשים!

להכין מתנות לחברים

כמה פעמים יצא לכם להעניק מתנה לחבר או חברה קרובים שהכנתם לגמרי בעצמכם?

בעוד שבמרכזי קניות וברחבי הרשת אנו חשופים לאינספור מתנות תעשייתיות כאלו ואחרות הנמכרות להמונים, הרי שיצירת מתנה מעץ בעבודת יד והענקתה לחבר או חברה, יכולה להקנות לה משמעויות חדשות ואתם תוכלו לזכות באינספור חיבוקים והערכה.

ניתן להכין מתנות שהן יותר נוי עיצובי לחדר, או אפילו להכין מתנות שימושיות כמו סט כלים למטבח, משטחים לכלים חמים ואפילו רהיטים שלמים!

להכין פריטים שימושיים עבור עצמנו

ומדוע בעצם שהסנדלר ילך יחף?

הרשמה לקורס נגרות תקנה לכם את האפשרות ליהנות ממגוון רחב של פריטים שייצרתם בעצמכם עבור עצמכם!

אינכם חייבים להיות מוגבלים לעשייה של חפץ מסוים, וקורס נגרות פותח בפני הבוגרים שלו עולם ומלואו של עשייה. החל מפריטים קטנים ועד לרהיטים דוגמת בסיסים מעץ למיטה, כוננית ספרים, מזנונים, מדפים תלויים על הקיר, מסגרות לתמונות, ארונות לאמבטיה ועוד.

להתנתק מן היום יום

המשימות השונות, המועקות, הדאגות והמחשבות שלא מפסיקות להתרוצץ – מתי בפעם האחרונה לקחתם אוויר והחלטתם שאתם מתנתקים מן הסביבה?

קל לומר אך קשה לבצע, ותחביב של עבודה עם עץ בהחלט יכול לדרבן אתכם לקחת חזרה את הזמן האבוד ולהקדיש אותו עבור עצמכם.

עבודה עם עץ משלבת עשייה פיזית מרובה, אך לצדה גם המון מחשבה ויצירתיות. אין כמו יצירה טובה שתאפשר לכם להרגיע מעט את הנפש וליהנות מחוויה נפלאה.

חסכון כספי

יש לכם רהיט מסוים שנשבר או נשרט? חושבים אולי לקשט את הבית או לשנות את העיצוב?

תופתעו לגלות עד כמה ניתן לייצר רהיטים מרהיבים ביופיים ועד כמה ניתן לתקן מגוון פריטי עץ שהתבלו עם הזמן, והכל במחירי רצפה.

עם הידע הרב שעמו תצאו במסגרת קורס נגרות מקצועי, תהיו מסוגלים לבצע מגוון רחב של עבודות תיקון עבור עצמכם, ובכך לייתר את ההוצאות הרבות והמשמעותיות עבור ספקים.

עבודה כהכנסה צדדית

רבים נרתעים מלהירשם לקורס נגרות, לאור העובדה שהדבר מצטייר כהתחייבות למקצוע חדש.

אם חשבתם על הסבה מקצועית או שאינכם בטוחים שזהו התחום המקצועי שמעניין אתכם, הסירו דאגה מלבכם; תכנית הלימודים איננה מהווה כל התחייבות לעבודה.

ישנם חובבי עץ רבים אשר שמחים להציע את מוצריהם בתור משהו צדדי ולא מחייב. אט אט תשאבו אל תוך העולמות המרתקים של נגרות ועבודת עץ? זה כבר לגמרי תלוי בכם ובקצב שלכם.

ספרים

מתעניינים בלימודים? השאירו לנו פניה!