כיצד לבחור מחשב נייד לקורס עיצוב גרפי?

בסופו של דבר, אחד מן הפריטים החשובים ביותר שבהם כל מעצב ומעצבת גרפיים יחזיקו, יהיה לא אחרת מן המחשב הנייד.

אין מדובר בעוד מחשב המסוגל לעסוק בתמלולים או בגלישה באינטרנט, אלא במחשב המאפשר עבודה בכמה מן התוכנות הגרפיות הכבדות ביותר. כל העוסקים בדבר, החל מסטודנטים לעד למעצבים בפועל, מוכרחים להישען על מחשב חזק ועוצמתי.

בין שאתם עתידים להירשם לתואר ראשון בתקשורת חזותית, ובין שאתם עומדים להירשם לקורס עיצוב גרפי, הרי שהמחשב הנייד שילווה אתכם הוא בעל חשיבות עצומה, ועל-כן יצרנו את המדריך הבא.

מעבד

בסופו של דבר, אין זה משנה באיזה מחשב תבחרו, כל עוד המעבד יהיה עוצמתי דיו כדי להתמודד עם התוכנות הגרפיות השונות, הרי שאתם עברתם למעלה מחצי הדרך.

המעבד הוא זה שאמון על יכולתו של המחשב לעבד את הנתונים ולאפשר לתוכנות הגרפיות השונות לפעול באופן מירבי ומהיר.

בחירה במעבד i7 הנחשב ליקר ביחס לאחרים, היא בגדר הכרח, וזאת לאור העובדה כי כל מעבד אחר כמעט ולא יאפשר עבודה נוחה ומהירה עם תוכנות דוגמת פוטושופ, אילוסטרייטור ודומות להן.

זיכרון ראם

בדומה למעבד עוצמתי, כך הרי שחשוב להסתמך על על זיכרון RAM בעל נפח גבוה אשר יאפשר למחשב את הביצועים המיטביים של המעבד.

זכרו את כלל הברזל הבא: כאשר הזיכרון הוא רב יותר, כך ביצועיו של המחשב יהיו גבוהים יותר. לכל הפחות, מומלץ להישען על מחשב עם זיכרון בנפח של 32GB וזאת כדי שהוא יאפשר לתוכנות הגרפיות לרוץ במקביל ללא שום בעיה.

כרטיס מסך

להבדיל למשל ממתכנתים הזקוקים למחשבים ניידים עוצמתיים, הרי שמעצבים גרפיים זקוקים גם לכרטיס מסך מתקדם יותר ובעל יכולות גרפיות מרשימות יותר.

הבחירה בכרטיס המסך לרוב צריכה להסתמך על יכולתו לספק רזולוציה ברמה הגבוהה ביותר, וזאת כדי שתוכלו להיות מודעים לכל הפרטים ולו הקטנים ביותר שבפרויקטים אותם אתם עורכים.

היכן כדאי לרכוש מחשב נייד לעיצוב גרפי?

כיום ניתן למצוא מגוון חנויות מחשבים המציעות מחשבים ניידים במחירי מבצע. המלצתנו היא על החנות של ענקי המחשב, המציעה מגוון עשיר של מחשבים ניידים לסטודנטים במחירים משתלמים במיוחד, וכן אפשרות להרכבה אישית של המחשב.

בענקי המחשב תוכלו לבצע את הרכישה אונליין ישירות מתוך האתר, או לחילופין ליצור קשר ישיר עם הצוות המקצועי אשר יכווין אתכם לכל הפריטים שיאפשרו לכם ליהנות ממחשב עוצמתי המותאם לתקציבכם.

ספרים

מתעניינים בלימודים? השאירו לנו פניה!