התקופה הסטודנטיאלית מאתגרת? קחו ב-EZ ופנו לאיזי גרייד

התקופה הסטודנטיאלית מאתגרת? קחו ב-EZ ופנו לאיזי גרייד

תקופת הלימודים הסטודנטיאלית מביאה עמה ציפיות רבות אל עבר עתידם המקצועי של סטודנטים וסטודנטיות רבים; ממשרות שכרטיס הכניסה אליהן מותנה בתואר אקדמי ועד לתפקידים ייעודיים הפתוחים בפני בוגרי תארים ממוקדים.

לצד הציפייה אל העתיד לבוא, הרי שבו-זמנית ישנם אתגרים לאינספור הפוגשים את הסטודנטים בהווה; השילוב שבין מקום עבודה קיים לבין האקדמיה, ישנם המשלבים גם חיי משפחה ענפים לצד ספסל הלימודים, ובכללן הדרישות האקדמיות שלעתים מצריכות הסתגלות והתאקלמות.

באיזי גרייד המרכז לסיוע לסטודנט, מלווים את הסטודנטים לכל אורך התואר ומספקים מגוון רחב של שירותים החל מסיוע פרטני ונקודתי ועד לרוחבי לרבות: סיוע בעבודות אקדמיות, ביצוע ניתוחים סטטיסטיים, מתן שיעורים פרטיים אונליין לחיזוק בקורסים שונים וכן הכנת מצגות מוקפדות ומדוגמות.

ליווי ע"י בוגרים אקדמאיים מצטיינים

איזי גרייד פעילה בנוף האקדמאי החל משנת 2007. מזה 16 שנים שאיזי גרייד אספה לצדה את טובי הכותבים והכותבות האקדמאיים, תוך הקפדה על תנאי סף נוקשים. 

'כל הכותבים והכותבות שלנו הם או מצטייני תארים ראשונים או בעלי תארים מתקדמים בלבד' מספר לותן, הבעלים של Ez Grade, בוגר תואר שני במנהל עסקים בהצטיינות, וכותב אקדמי לשעבר שליווה סטודנטים רבים בעברו.

את Ez Grade יכולים הסטודנטים למצוא לעזר רב בכל פן אקדמי אליו הם נדרשים. 'לרשותנו כותבים בכל הקשת האקדמית, מפילוסופיה ועד למדעי המחשב. מעבר ל-50 תחומי תוכן שונים, ומתחייבים לתוכן שהוא מקורי במלואו, בהתאם לכל ההנחיות האקדמיות האוניברסליות וגם ההנחיות הפרטניות מטעם המרצה'.

תהליך הליווי והסיוע אל מול Ez Grade

תחילתו של כל שירות, בין אם כסיוע פרטני דוגמת מעבר ותיקון מטלה או מצגת ובין אם כסיוע רוחבי לכל אורך שלבי הכנתה של המטלה האקדמית, מתחיל באפיון מוקפד המבין את המצופה והנדרש מן הסטודנט/ית.

'גם בתהליך שנגדיר אותו כפשוט ובר-ביצוע באופן מידי, חשוב לנו להבין במדויק את כל הדרישות ועד לפרטים הקטנים ביותר', מסביר לותן וממשיך:

'הניסיון שצברנו מקנה לנו את היכולת להנחות את הסטודנטים עם שאלות מנחות מדויקות ולפי שלבים סדורים. אם זהו סמינריון איכותני למשל שמתמקד בתצפיות וראיונות, הרי שיש שם שלבים דוגמת הצעת מחקר, אישור הכלי המחקרי, אישור סקירת ספרות, אישור תמלול ראיונות. כל זאת לפני הכתיבה. זה נשמע מורכב, יש סטודנטים שממש מרגישים מוצפים בהתחלה, אבל אני אומר את זה חד וחלק אין סטודנט שיוצא אצלנו עם סימני שאלה. כולם מבינים את התהליך, הכול ברור ומסודר'. 

בהתאם לאופייה של המטלה והדרישות הפרטניות, מותאמים אל הסטודנטים כותבים אקדמיים בעלי רקע רלוונטי בלבד. החל מן המועד ובו כל ההכנות המקדימות בוצעו ואושרו, הרי שניתן לשנס מותניים, להפשיל שרוולים ולהתחיל במלאכת הכתיבה עצמה.

מחויבות מלאה לסטודנט/ית

'אני שם את עצמי בנעליים של הסטודנטים ואני מבין את החששות שנלווים לשירות. זהו ענף שירות שבו הסטודנט רוצה לדעת בוודאות כי הוא שם את מבטחיו באנשים הנכונים'.

בדיוק מן הסיבה הזו, מקפידה איזי גרייד על הסכם כתוב ובו היא מתחייבת כלפי לקוחותיה למאה אחוז מקוריות: 'אנחנו יודעים לדאוג לתוצר מקורי ובהתאם להנחיות. כיוון שאנחנו מאמינים בעבודה שלנו וביכולות שלנו, אנו אומרים וכותבים זאת ברור וגלוי: התחייבות מלאה למקוריות. במידה ולא, יינתן החזר כספי מלא. אנחנו עושים את זה כבר 16 שנים, ועל הצד הטוב ביותר'.

ואכן כאשר מציצים אל תוך נבכיה של איזי גרייד, מגלים מחלקה ייעודית האמונה על גיוסם של כותבים וכותבות אקדמיים שנבחנים בקפידה, מחלקה האמונה על ניהול הפרויקטים השוטפים, מנהלי שירות לקוחות, כולם ככולם נרתמים למען המטרה.

אם גם אתם מרגישים שמוטב ויהא לצידכם צוות מקצועי ומיומן, הינכם מוזמנים להקליק כאן ולהשאיר פניה לקבלת שיחה ייעוץ ראשונית מנציג. צוות איזי גרייד ישמחו לעמוד לשירותכם בכל שאלה והתייעצות.

ספרים

מתעניינים בלימודים? השאירו לנו פניה!