האם כדאי לי ללמוד ייעוץ ארגוני?

האם כדאי לי ללמוד ייעוץ ארגוני?

האם המקצוע של ייעוץ ארגוני מתאים גם לכם?

ייתכן שאתם מרגישים את הצורך להניע תהליכים, לשפר מהלכים עסקיים ולהניע חברות וארגונים גדולים לכדי הגברת מכירות. בשורה התחתונה, יכול להיות שעתידכם הוא בייעוץ עסקי. 

אם תמיד הרגשתם את הצורך להניע מהלכים עסקיים, יכול להיות שההמלצה עבורכם היא מסלול לימודים של ייעוץ ארגוני. יועצים עסקיים הם תמיד מצרך מבוקש ביותר, במיוחד בימים כל כך תחרותיים בכל תחום וענף. למעשה, יועצים עסקיים כיום הם הרבה יותר נדרשים מאשר בימים עברו. כיום, עסקים קמים ונופלים על ייעוץ נכון או פחות. זכרו,  אם כבר מחליטים להשקיע מספר שנים מחייכם לטובת לימודים, חשוב לבחור במסלול הנכון. 

המקצועות שמומלץ ללמוד כיום

ישנם לא מעט מקצועות מאוד מומלצים בימינו, כולל מקצועות דיגיטליים חדשים שנוצרו בשנים האחרונות. אין ספק, אם אתם חיות אינטרנט וכל מה שחשוב לכם זה דקויות שיווק ופרסום, מקומכם הוא כנראה בדיגיטל ההולך ומתפתח. 

יחד עם העולם הדיגיטלי שמציע לא מעט סוגים שונים של משרות, אנשים תמיד צריכים ייעוץ פנים אל מול פנים. במילים אחרות, אמנם ניתן לאתר יועץ עסקי מומלץ דרך האינטרנט, אך תמיד יהיו גם אנשים שיעדיפו להיפגש עם יועצים עסקיים בארבע עיניים. מרגישים שייעוץ עסקי זה בשבילכם?

לאילו חברות ניתן לייעץ עסקית?

כשלומדים מקצוע כמו ייעוץ, בסופו של דבר עוברים גם התמחויות שונות, אם במהלך מסלול הלימודים או אם במהלך הניסיון בשטח. במילים אחרות, תמיד יכולים להיות מקרים בהם אנשים ילמדו ייעוץ עסקי למפעלים גדולים, אך בפועל, ימצאו עצמם מייעצים למשרדי בוטיק בשינקין. 

כיצד זה קורה? לפעמים, במהלך הלימודים לומדים משהו אחד, בעוד שבמציאות דלתות שונות נפתחות. 

חשוב לשמור על ראש פתוח, במיוחד במהלך תקופת הלימודים שלכם ובמהלך הניסיון שלכם בשטח. אתם תמיד תיתקלו בכל מיני הצעות מעניינות, שעשויות להוביל אתכם לעסוק בנישות עסקיות שונות מאשר מה שלמדתם. מה רע? תוכלו להזין את תיק העבודות בעבודות מסוגים שונים, גם אם אתם יועץ עסקי מומלץ ל"מפעלים בלבד". 

מה עוד מומלץ ללמוד ב-2020?

ב-2020 כדאי לשקול תואר במחשבים. אין ספק, העולם הולך ונעשה יותר ויותר טכנולוגי, כך שמקצועות המחשוב תמיד יהיו רלוונטיים. רוצים לדייק את זה קצת יותר? רובוטיקה הוא מקצוע שהולך ומתפתח מאוד. כדאי לשקול. 

בעוד שהעולם הולך יותר ויותר לכיוון רובוטי, תוכלו גם ללמוד כיצד לפתח תהליכי אוטומציה. בעקיפין, זה קשור לתחום ה"רובוטי"-אוטומטי בתחום הדיגיטל. קורסים שונים שניתן ללמוד בתחום הדיגיטל, עשויים להיות מה שפותח עבורכם צוהר חדש לגמרי של משרות מעניינות ביותר. כל אתרי האינטרנט יכולים להפיק תועלת אדירה מפעולות של אוטומציה ובניית אתרים מוקפדת, כך שכדאי לשקול ללמוד גם את התחם הזה. 

ספרים

מתעניינים בלימודים? השאירו לנו פניה!